Botlierskop dag 2

21 juli 2017 - Mossel Bay, Zuid-Afrika

voorDe dag breekt snel aan want om 6u45 worden we opgepikt door Mandela om op ochtend drive te gaan. We zien leeuwen, heel veel witte neushoorns met baby's en noem maar op. Ook nog even bij de leeuwen langs En laten we vooral de prachtige zonsopkomst boven Outanika mountains vergeten. Nog even stop voor warme chocolademelk en koffie en onze tour zit er op. Mandela is een erg toffe gids die telkens iets nieuws weet te vertellen. We worden afgezet aan het hoofdgebouw voor een super lekker uitgebreid ontbijt en vervolgens gaan we heerlijk doezelen en soezen in onze tent. Rond 13u vertrekken we naar de lodge om daar een hapje te eten en om 14u30 begint onze middag drive met Mandela en wat nieuwe mensen bij. Een koppeltje uit Noorwegen en een familie uit India. Mandela belooft ons een hippe en geeft niet op tot we er gezien hebben. Erg gezellige tocht met veel gelach, lekkere gin tonic. Na onze tocht gaan we terug naar onze tent en ontspannen wat voor we ons klaarmaken voor het diner. Morgen gaan we nog paardrijden tussen de dieren en dan op weg naar Swellendal. Botlierskop is een aanrader voor iedereen. Wat fantastisch was dit.