Addo National Elephant Park

13 juli 2017 - Addo, Zuid-Afrika

Vandaag vertrekken we na ons lekker vers ontbijtje richting het Addo National Elephant Park. Een nationaal park dat desondanks de naam veel meer heeft dan alleen maar olifanten. We betalen 862 rand - ongeveer 54 euro - voor vier personen en kunnen een ganse dag rondrijden in het park waar allerlei wilde dieren in de vrije natuur leven.

We zien in het begin vooral drollen maar gelukkig verandert dit en zien we van buffels tot impala, apen, vogels, olifanten enz. Het enige dat we niet zien zijn leeuwen maar ach das voor een ander park. We zien wat leeuwen doen want er ligt een opgepeuzeld karkas van een buffel.

Onderweg naar onze cabin stoppen we bij Africanos country estate en hebben een heerlijke maaltijd met een glaasje win voor ons en verse limonade voor de kinderen want we zitten immers in de citrusstreek. Overal waar je kijkt staan sinaasappelbomen en citroenbomen. Lekker geurtje. Nog 1 nachtje slapen hier en dan vertrekken we naar Tzitzikama. Ik hoop morgen wat betere WiFi te hebben zodat ik de foto's op de blog kan zetten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Liesbeth:
    13 juli 2017
    Wat leuk dat je me toegevoegd hebt aan jullie reisblog. Heel fijne vakantie!