Een paar dagen bijkomen.

13 augustus 2015 - San Jose, California, Verenigde Staten

Na seqouia en onze lange reis hebben we nog 3 dagen voor we naar San Francisco gaan. We overnachten eerst in een park voor de rijken let recht naast het park een golfbaan. Erg sfeerloos dus 1 nachtjes hier is voldoende. Kinderen zitten gans de dag in het zwembad en wij zijn de was aan het doen. Stilletjes aan ook alles uitdokteren en opruimen of weg gooien.

De tweede dag zitten we in Chowchilla. Een park met alleen maar grote RV's. Proper park en we trekken er nog even op uit want er is een outlet center in de buurt en Tijns sandalen vallen uit elkaar. Het einde van onze rv reis is in zicht dus morgen gaan we naar een carwash de rv wassen binnen en buiten en dan halen we onze huurauto op en rijden door naar cruise america om de camper in te ruilen.

Ik heb een paar foto's van Karlijn op de rv want hoe was je die anders. Tijn is binnenin alles spike en span aan het wrijven dus hij blinkt harder dan eerst. We halen op de luchthaven van San José de auto op en ik rij in de auto achter Marcel aan naar Newark waar cruise America zit. Het terugbrengen loopt prima en we moeten gelukkig maar 35 dollar betalen voor de spiegel. Vanavond slapen we in het Hilton in Palo Alto, zeer mooi hotel en erg vriendelijk personeel. Morgen op naar ons laatste avontuur van deze reis.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl