Fabulous Las Vegas

5 augustus 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Als we het hebben over een stad die nooit slaapt dan is deze en mededinger. Elke winkel, groot of klein is 24/7 open. Wij zaten in het mainstreet casino hotel downtown maar konden te voet naar Freemont street wat erg leuk en overweldigend was voor de kinderen, zelfs de schaarsgeklede dames en heren. We nemen de bus naar de Strip waar alle grote hotels staan zoals Le mirage, Venetian, Bellagio etc. Het is echt wel bling bling.

Wanneer we de volgende dag met Tijn naar de spoed moeten ivm een oorontsteking rijden we daarna rechtstreeks door naar de strip voor de ervaring bij daglicht.

Trouwens kostenplaatje van een oorontsteking: 225 dollar voor de dokter, 140 dollar voor de medicijnen. Gelukkig zijn we verzekerd.

De Strip overdag imponeert me meer dan 's avonds. De Venetian heeft een heel shoppingcenter opgebouwd waarbij je met een gondel rond kan varen en het gevoel hebt dat je in de buitenlucht winkelt maar je eigenlijk onder een geschilderde hemel loopt en vooral je ogen uitkijkt op het San Marco plein etc. Gewoon over the top. Maar echt wel leuk om te zien. Morgen gaan we naar een RV-park net buiten het centrum en gaan we een bioscoopje doen met de kinderen.

Groetjes en tot binnenkort.