San Antonio

19 juli 2015 - San Antonio, Texas, Verenigde Staten

Vandaag gaan we nog eens verkassen naar een andere plek. We vertrekken naar San Antonio, een plaatsje dichter naar de Mexicaanse grens waar we indien leuk een aantal dagen verblijven. We hebben een camping gevonden die camping van het jaar heeft gewonnen. Nu even voor de duidelijkheid, een camping bij ons en een camping in de VS is niet met elkaar te vergelijken. Een asfalten veld met een zwembad is al snel een rate A camping. Gelukkig bij deze was er gras, bomen, een zwembad en speeltuin, go-carts etc. We hebben de kinderen niet meer gezien. Ah, vakantie.

Maar ja we willen natuurlijk ook iets van het land zien dus nemen we op maandag de 20ste de bus naar het centrum en gaan kijken bij de Alamo. Wie herinnert zich nog de Western over de strijd over de Alamo met Davey Crocket? Wel daar is het echt gebeurd. Verder heeft San Antonio een riverwalk, de rivier loopt door de stad en overal rondom hebben ze paden gemaakt om te wandelen en kan je met een boot een tochtje maken langs alle mooie panden.

Kortom en geslaagde dag en een geslaagd verblijf.