Camp Verde, het land van de Navajo's

25 juli 2015 - Camp Verde, Arizona, Verenigde Staten

Om de rit van Albuquerque naar de Grand Canyon te verkleinen, besluiten we om een tussenstop te maken in Camp Verde. Een plaatsje tussenin. Hoger in de bergen van de indianenreservaten naast een casino ligt ons RV-park. Bij aankomst zie ik een briefje op de deur hangen met mijn favoriete dieren op: een tarantula en een black widow. Schorpioenen, ratelslang en nog wat andere dingen stonden er ook op maar die vind ik niet zo erg.

Ik hou NIET van spinnen. Ik ben dus niet blij en vooral niet als ik hoor dat ze vooral in de nacht naar buiten komen en we daarom een minuscuul klein zaklampje krijgen. Dit wordt de vakantie van de angsten onder ogen zien. Grrrrr.

We besluiten om gebruik te maken van de gratis shuttle naar het casino en gaan bowlen. Bij terugkomst ben ik nog nooit zo snel binnen gerend.

De volgende dag besluiten we naar Clarkdale te rijden waar we een trein kunnen nemen door de Camp Verde Canyon. De trein heeft dichte cabines en achter elke dichte hangt een open waar je buiten kan staan en naar de omgeving kan kijken en foto’s nemen. In totaal vier uur maar erg leuk.

Op naar de volgende etappe.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade