Lake Powell poging 1 antelope canyon

2 augustus 2015 - Antelope Canyon, Arizona, Verenigde Staten

Wanneer we in de nacht wakker worden regent het hard. Het is blijkbaar monsoen seizoen. Wanneer we vertrekken naar antelope canyon regent het nog steeds. Oei, als het maar door gaat. Om 11.30 komen we aan en horen dat alle eerdere tochten zijn afgelast. We moeten wachten tot 12.00u om te weten of ze nog opstarten.

Tweede poging nog steeds niet open en de weer wachten tot 13.00u. We vragen om te boeken voor morgen en om 8.30 is er nog plek. Doen we dat wel want aanschuiven en wachten is niet besteed aan onze twee bengels.

We gaan als alternatief naar het strand - wat niet echt een strand is aangezien het een volgelopen canyon is - en we gaan zwemmen in het zwembad van het hotel.

Na dit alles niets doen besluiten we om de stad in te trekken en vinden we een gaaf restaurantje. Texan style bbq, van die enorme rokers waar een ganse dag vlees op wordt gelegd en gerookt op eikenhout. Strobalen, tafels met plastic kleedjes en pinda's om te kraken op tafel. Mijn kinderen zijn niet overtuigd van het gooien van de doppen op de grond tot ze zien dat iedereen dat doet en dan gaan ze ervoor. Super lekker gegeten met als dessert cherry cobbler. Dat is een kersentaart met ijs. Christel volgende keer geen ontbijt maar dessertbar ok??