Tijn wordt 7

14 juli 2015 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Vandaag vertrekken we vroeg van onze camping richting New Orléans. We hebben de camper versierd met slingers voor Tijn en gaan straks naar de supermarkt een taart vol kleurstof en suiker halen. Jamie. We kopen ook een mini pinata en vullen die met snoepjes die na 2 minuten in deze hitte al smelten.

We hebben een lange rit voor de boeg, stoppen in de middag even voor hotdogs te eten die we voor Tijn hebben gemaakt en rijden dan door. We komen aan bij Pin rv park en terwijl de kinderen gaan zwemmen make we het eten en zetten alles klaar voor zijn feest. Tijn moet geblinddoekt op de pinata meppen maar omdat we niets hebben om het aan op te hangen houdt Marcel de pinata die aan een bezem hangt vast en wordt zelf een paar keer geraakt. De foto's spreken voor zich.

1. Juf sanne:
    16 juli 2015
    Geweldig!! Super kado zo eens onopgemerkt op papa mogen meppen ;-) Happy bday Tijn! 7 jaar worden en dat in de grote usa vieren met je lieve mama super papa en je geweldige grote zus :-) kan niet beter zijn! Dikke kussen van ons allemaal! Xxx