De Everglades.

11 juli 2015 - Orlando, FL, Verenigde Staten

Vandaag staan we om 8.30u op. We hebben gisteren nog even gezwommen in het zwembad recht aan onze kamer en daarna zijn we gaan slapen. Vandaag gaan we met een propellerboot varen op de Everglades tussen de alligators.

Tijn krijgt een reddingsvestje aan en voor de rest krijgen we wat veiligheidsinstructies van captain Bill. We moeten eerst een kwartiertje traag varen ivm snelheidsregels tot we in het moeras zijn. Plotseling draait de boot en gaat recht het riet in met een rotvaart. Waaaaaaaaauw.

Onze kapitein is erg goed geeft veel uitleg en laat heel leuke dingen zien. Hij neemt ruim de tijd en vaart om om nog wat te verduidelijken. Dit was grandioos.

De supermarkt erna is even overweldigend. Bij het zien van de verpakkingen begrijp je waarom meer dan de helft van de bevolking moddervet is. Ik voel me hier een pluimpje. Straks nog effe zwemmen en morgen Magic Kingdom.

1. Ruud van Geffen:
    12 juli 2015
    De Everglades; zaten daar niet van die grote slangen (Boa constrictor)
    veel plezier,
    Ruud
  2. Werner Cruysweegs:
    12 juli 2015
    Prachtig om mee te genieten van jullie reisverhalen. Zeker ook een hele belevenis voor Tijn en Karlijn . Ik denk dat vele kindjes een "verschoortje" zouden willen zijn. Groetjes daar en geniet ten volle van deze belevenis !